guuud så skönt

Nu är alla nationella proven gjorda...alltså suttit i skolan 3 timmar blöt efter allt regnande och ont i hals och snorig eftersom jag lyckas få motvind var jag än går...plus huvudvärk...så trevligt så...men proven är gjorda...blir nog inget vg denna gång...vet ett fel...å sen skrev jag inte på allt...man hann ju inte med...plus att sista killen pratade i samma tonläge å som om han hade nåt i munnen å rätt fort så uppfattade ju inte helt vad killen sa...men det var fler som tyckte det så det var inte min hörsel det var fel på denna gång...
Då är det matteproven jag ska försöka fixa nu bara...nationella får jag väl göra i vår istället...
MEn inte orkar jag väl öva matte NU IKVÄLL?!?!? Känns inte aktuellt...känns nog mer som en kväll under filten, en alvedon eller två...sdom ändå inte hjälper å massor med te...å film å bra serier å se...fast jag lär väl somna inom 15 minuter så jag behöver nog inte mer än en filt...haha. Jag är såååå trött, å frusen....

Nån som kommer över å gör middag åt oss??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback