gäääsp!!! Gårdagens pyssel

Idag gick vi upp tidigt...utan problem, fast nu känner jag mig helt färdig. Patrick var med på Lucia oxå. Mina föräldrar å Patricks mamma kom oxå. Fatar inte att hon orkar åka 7-9 ?!?!? mil så dags på dagen bara för att se på Jockes luciatåg...Dom var såklart söta å det var mysigt med allt mörker å tända ljus.

Igår så pysslade jag liiite...blev en LO som tog 10-15 minuter att göra. Tänk att andra LO's tar ett par timmar att göra å ändå kan de se enklare ut än den jag gjorde igår...blev så förvånad när jag insåg hur fort det hade gått...hade på tv'n då så jag var tvungen å dubbelkolla med tv-bilagan å det stämde...10-15 minuter nånting...

Efter den blev det en snabbis-ram oxå...dum färg hade jag...säkert 15-20 år gammal färg. Använt den tidigare och då har den vart bra...(alltså nu på senare år...senast 1 år sedan.) Nu var den kletig å ville ej torka, men fick bandet att fästa utan lim på framsidan så slapp ju risken att det skulle bli limfläckar =0) Sen gav jag upp hoppet om att få en fin yta...blev ju fingeravtryck överallt på ramen så det fick bli en färg ovanpå oxå...

Resultat:



Datorn är ju ett mysterium...Den ändrar typsnitt hejvilt...ibland när man sätter sig å skriver så är det en ny stil...just nu är det precis som vanligt...tror jag...
Det här med allas lösen...fattar inte...fick Annas igår å efter det har jag lösen på alla bloggar igen. Så jag får väl hojta till igen om det händer en gång till...

Nä, nu ska jag öva på engelska provet vi har imorgon.

Julkorten är skickade, vissa kom visst fram redan igår. Trodde de skulle komma fram idag eller imorgon tidigast. Men antar att det är nästa vecka det blir körigt för posten...tänkte att det är bäst å få iväg dom lite tidigare.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah...så då behöver du inte mitt...Härlig LO!!!

Postat av: Lindusen

Mysigtmed lucia.jag ligger hemma med influensa så missade firandet idag:(

2007-12-13 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback