vardagen e igång

har alltså börjat skolan nu igen. Lite problem denna vecka bara. Jocke har svinkoppor och måste va hemma från dagis. Idag kom pappa över e-middan då jag skulle på matte...första lektionen så då måste man va där om man vill behålla platsen. På förmiddan va Jocke med på engelskan...men vi gick efter 1 timma då han blev uttråkad. Fast han fick va med om brandalarmet...haha...har aldrig råkat ut för det i denna skola förut...
Imorgon stannar jagf väl hemma själv med Jocke...på onsdag får vi se om Lena kanske kan passa han....torsdag vore bra om jag kunde gå på matten igen eftersom jag missar den imorgon.
Denna vecka blir rörig...får se när Jocke kan gå till dagis igen. Ej fått tid på VC.
Han ska det nästa vecka annars + tandläkaren oxå...sen får det va slut med sjukdomar och annat...man vill ju inte halka efter det första man gör i skolan.
Har ialla fall suttit hemma en stund å räknat lite. Lika bra å köra på när man har en stund över...vore skönt om man hann med hela boken denna termin...kanske tom börja med b-kursen...om jag behöver den kursen...det har jag ju inte funderat på än.
Nä, nu ska jag äta!!

Kommentarer
Postat av: Lindusen

Jobbigt,med svinkoppor,hoppas ni löser det ändå:)

2007-08-20 @ 18:18:35
Postat av: Helena

Hejje! hoppas du fick mitt brev... :) kramas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback