vilken pers...

Kom till dagis...Jocke hade just kissat på sig.
Byter kläder på han men vägrar ta på sig skor å är på sitt sämsta humör verkligen.
Och han försöker verkligen bestämma över mig nu...gör som han vill...han tänkte gå den ena och den andra vägen hem.
Själv hade...(har) jag ont i huvet...tungt väder...ser ut å bli regn.
Å sen nu hemma e han på sämst humör igen...
Hatar när folk glor på MIG då Jocke har dåligt humör, som om det är mitt fel. De flesta går igenom 3årstrotsen lixom. Dom som glor värst e dom som hatar barn eller har barn som redan kommit över trotsen. Man har sån lust å säga fula saker för jag är inte på bra humör om Jocke e på dåligt humör, det smittar ju av sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback