tung post idag.

Höll ju på å dö då posten kom som vanligt.
Var 3 tunga brev.
2 från tradera å ett slambrev.
Sen ett från arbetsförmedlingen oxå...trodde det var ett sånt där som man får om man missat å höra av sig...men det var det inte. Jag var ju faktiskt där i förrgår å hade ju fram till imorgon på mig.
Jag har blivit kallad på möte. Suck. Känner inte alls för det men okej...det handlar om utbildning å det e väl det jag mer eller mindre e inne på nu så...4 oktober klockan 12.30.
Jo sen fick jag från la redoute...50 kr rabatt för jag fyller år...det var väl snålt?!?!

Nu e tvätten klar.

Kommentarer
Postat av: Haakonhanne

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback