TRADERA!!

Nu så e allt inlagt.
33 auktioner som jag hoppas kommer bli sålda...
Å gärna med många bud eller köp nu-knappen.

Verkar som många har problem med sina köpare nu...folk som ej betalar, lämnar negativt utan att höra av sig osv...eller inte skickar varorna...
Tröttsamt.

Hoppas jag slipper sånt nu. Haft en hel del problems till å från på tradera...att folk ens orkar försöka lura andra...speciellt då det är såna som mig som har 3 års erfarenhet av tradera...
Man kan ju förstå om en ny kanske blir lurad, men ärligt, varför luras?? Ibland har det ju hänt att folk fått polisanmäla andra på tradera för dom lurar till sig pengar. Säljer och får betalt men skickar inte...skyller gång på gång att posten slarvat bort.
Allt jag skickat har kommit fram...

Kommentarer
Postat av: Kelly

Vad säljer du? skriv gärna länken till min blogg...

Postat av: Kelly

Jag säljer oxå några grejer, kläder o skor...

Jag heter Kelly_Poppit

2006-09-13 @ 13:47:41
URL: http://www.shoppingdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback