Tandvärk...TIPS???

Sånt här kommer ju verkligen inte det minsta lägligt...men jag har insett för lääänge sedan att snart e de dax att besöka tandläkaren...men det är ju så dyrt å jag har o kr i inkomst...känns ju rätt kört...
Så, någon som har nåt knep???
Mamma brukar hacka alvedon å pilla in i hålet...fy fan...vet ju hur alvedon smakar om man inte lyckas svälja den direkt...hände mig tidigare idag...
Funkar tandkräm?? haha...smakar ju bättre än alvedon...

Jaja, får hoppas det är nån tidig varning å att det går över ett tag. Antar att det redan e katastrof i min mun så en katastrof mer eller mindre spelar ingen roll...det som spelar roll e ju hur värken tänker leva sitt liv nu...för jag har ju inte råd. Ett tag kvar tills man får pengar igen...å då blir det ett lån från sonen då...barnbidraget. Men det är ju ett tag kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback