Städning.

Tänkte ge mig på dammsugaren...usch, det är verkligen nåt jag hatar!!
Igår då jag å Jocke kom hem från landet så städade jag balkningen...putsade glasrutorna, dammsög å torka lite här å där, rensade i den gigantiska tidningshögen...blev en halv hylla tom.
Ny duk oxå...
Det e värre inne...det ligger ju så mkt skit överallt...leksaker, kartonger...
Skulle verkligen behöva torka av ALLT oxå...men inte idag...det får bli imorgon...byta dukar å sånt på alla bord oxå. De e ju fläckar från alla möjliga grejjer på alla dukar...
Får se om Linda kommer hit nåt i veckan...vore ju bra å ha det klart då hon kommer...
E ju aldrig kul å komma hem till någon som bor i en svinstia...det ser verkligen ut som en svinstia...lagerlokal...lagård...nåt åt det hållet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback