Sorry Hanna.

Jocke hade ju lyckats sno åt sig hennes slam å min penna medans jag satt å skrev här förra gången så han har ritat lite här å där i hennes slam. Pinsamt...men så är det ju å ha barn...dom ritar helst där dom inte får.

Han e så jobbigt gnällig just nu att jag har ingen ork med nåt...mitt tålamod finns inte det minsta i närheten av mig ialla fall. Hoppas Patrick kommer hem snart för jag tänker INTE ta duscning idag. Han lovade å göra det igår...men icke...latmask!
Är ju ALLTID jag som får ta sånt och eftersom jag egentligen inte ska behöva ta allt sånt själv så låter jag bli å hoppas att hans far ska ta tag i det, men brukar ju bli jag ändå.

NEJ!! Ska inte börja prata om sånt nu...tänker lite för ofta på sånt å då blir jag inte rolig.

Nu e tvätt två klar ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback