Ska alla separera?

Det verkar vara den nya trenden...
I ett par år har alla skaffat barn...å nåra hunnit gifta sig...men nu verkar det vara väldigt många som har eller ska separera.
Jag har hittils bara fått barn...å jag hoppas det sista inte kommer att ske.
Jag tänker gå MOT strömmen som jag nästan alltid gör.
Jag vill ha ett barn till, gifta mig?!?...inget måste för min del...men ej emot...men vill inte gifta mig NU...å separera...näää...alla kan inte separera...nån måste visa att det går att leva ihop LÄNGE. Även om det inte är en lätt vals så går det. Ibland skulle det faktiskt vara skönt att bo själv...helt själv menar jag då. Men jag vill ej leva så.
Deprimerande tanke.
Men separationer är sjukt vanligt just nu...sista året känner jag...minst 7 st som separerat, de flesta har barn ihop, ett par av dom var gifta...Det är mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback