Mätt i magen

Har tagit en tidig middag...fast inte så jättetidig ändå.
Pasta, köttbullar, morötter, Bönor, broccoli å blomkål. + ketchup.
Å nu e mjölken slut oxå.
Satte på kaffe...blev sååå sugen. Dumt kanske...men jaja, jag brukar ju komma upp ändå på morgonen.
Chokladkaffe blir det. Ungefär som te...det luktar mkt mer än det smakar...tycker mest det smakar vanligt kaffe men luktar mysig choklad.
Drack te igår...ceylon garden tror jag det hette. Snodde lite tepåsar på vandrarhemmet...man betalar ju endå en del för rätt så lite så det får dom bjud på.
Det tet va väl rätt ok...luktade gott å smakade rätt ok...för att va te. Gillar eg inte te...dricker oftast då jag e sjuk bara...
Jag föredrar kaffe. Lagoma mängder då...hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback