KROCKAT

japp. jag krockade imorsen...vaknade ca 6.40, klev upp. Krockade med sängen, sen med dörren, sen bordet, sen diskbänken...sen fastnade jag i balkongdörren med tröjfickan.
Hoppas jag gjorde rätt med kaffet...så det är drickbart menar jag.

Har inte hört nåt från svärmor än...vi bestämde förra veckan att hon kommer hit å e vi inte hemma så väntar hon...vi skulle ju till bvc, men det vet ni ju redan hur det blev med den saken...
Så om ett par timmar kanske hon kommer...men tycker ändå det verkar konstigt...
Har hon glömt bort det?? Tänk om vi skulle glömma...å så ringer det på dörren å så står on där...då hade jag ju antagligen lämnat Jocke på dagis redan så...
Å patrick har jag heller inte hört nåt mer från...trodde han skulle meddela mig om dom pratat så jag vet hur det löser sig med bilen å så...

Jaja, nu ska jag ta min kopp å sätta mig vid tv'n...å se klart en film. Å sen ska jag se prisonbreak å en film till...den utvalde...heter den så`???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback