känner mig bakis

men jag drack inge alkohol igår...
blev däremot 2 filmer, så blev väl rätt sent. Somna i den sista å den verkade inte direkt va i min smak så jag behöver icke se klart den.
Röstade igår i en buss...jag va så inne på att leta efter biblioteket men så stog bussen där så fint på valsta C parkering. Men det var första gången jag röstade...tror jag...Patrick e lika osäker som mig hur vi gjorde förra gången...haha.
Tanten fick hjälpa mig lite...så det gick nog bra...
Sen åkte vi till Sollentuna...fy fan va våran bil låter hemskt...tinnitusvarning!!
Frågade om den skulle låta sådär..."JAA"...fast han hade ett nytt avgassystem i bakluckan så antar att det ska bytas ut å då låter det bra igen hoppas jag...
I sollentuna så putsade mamma fönster å klaga på de nya grannarna hela tiden...dom har ju alltid minst 10 gäster...aldrig e dom själva...å allla är ute å...efter ett tag så börja dom va inne på våran tomt oxå...å jagade varandra å tog tag i våra äppelträd så det rasade ner äpplen. TACK!!!!
så nu klagar även jag på dom...
Dom e nyinflyttade...vi saknar Tryggve å Lena!!! Flytta tillbaka!!!
Fast vi har ju nära till dom ändå...eftersom dom flyttat till Norrtälje å där e vi ju rätt ofta...

Idag kommer Linda hit vid 1-tiden...då ska hon få sina presenter...å så får jag väl bjuda på lite fika.
Senast hon va här höll vi på att dö på balkongen...det var så varmt men solbrännan hade ju knappt börjat sin resa så man pinade sig väl mer eller mindre...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback