Kalas på dagis

Jocke klarade sig bra idag.
Jag behövde inte va med på lunchen.
Efter lunchen så hade dom fått glass för ett av barnen fyllde år.
Själv satt jag å hinkade i mig 3 koppar kaffe å läste tidningar å 3 kapitel i min bok.
Pratade lite med rektorn oxå...samma rektor som på förra dagiset så vi har setts förr.
Pratade lite med en av pedagogerna oxå, han besökte förra dagiset en dag i veckan så han har jag träffat nåra gånger oxå.
Kallt hade dom på dagis. Är skitfrusen. Men det är lite ruggigt ute...grått å trist. Tyckte det skulle va soligt idag men ännu har jag inte sett till solen.

Nu sitter Jocke i soffan å kollar på Trolltider...han ville se Byggare Bob egentligen men jag satte på Trolltider istället...han har aldrig sett det förr å han verkar tycka det e ok nu. Va lite gnäll först, men jag orkar inte ha på samma filmer jämt så får ju ta å bestämma nån gång ibland. Trolltider är ju på 2 dvd-skivor så det räcker väl ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback