i am ready

Jag e färdig...för vad vet jag inte men jag har ätit frukost, borstat tänderna...
Jocke har däremot inte kommit upp ännu, men tror han håller på å vaknar upp nu så jag ska ta å göra hans frukost...välling till att börja med...så får vi se sen om han vill ha macka eller äpple kanske.

Idag ska vi nog ta en promenix till centrum...handla lite smått...
Ägg, majs, mjölk å kanske nåt mer...får kolla listan.
å cigg...fast jag ska ju sluta...hm...men jag har en känsla av att när jag väl ska sluta så ska jag vara helt själv, inte ha några planer...som arbetsförmedlingen...när jag e där brukar mitt humör försämras å en cigg efter det är helt underbart...
en vacker dag så har jag slutat...idag blir det inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback