hjälp va tiden går...

Såg nu va klockan va...ska ju upp tidigt imorron.
Då e de dagis igen.

Sett på tv...ätit en massa onuttigt.

Jocke duschade å skötte sig som (nästan) en drömkille ikväll. Så skönt.

Inga problem med duschningen, borsta tänderna, nattombyte osv...

Lite strul med god natt-proceduren kanske men det gick...


Sen har jag kollat på csi, 100 höjdare...å suttit å kollat lite scrapsidor...eller ja, bloggar...

Nu e jag rastlös...å då går det absolut inte å sova...men ska borsta tänderna nu s det e klart...då gör det inget om jag däckar i soffan...för det gör jag ofta...haha.

Å efter allt godis å bullar jag ätit nu så känns ju tänderna inte så rena...


Imorgon vill jag ha en massa skojjig post!!

Fick ingenting alls idag ju...

Usch, nån skrivarfärg har jag ju inte hunnit fixa heller...får skicka slammarna för sig å msn:a breven...haha....nä, låter ju mindre kul...men vem vet...kanske får de bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback