HEMSKA DAG

Sämst väder.
Det regnar...
Sämsta bilförarna.
När Jocke gick fram till stolpen man trycker på vid övergångsstället i morse kom en bil i full fart å tutade...FUCK YOU fich han till svar. Barnhatare...
Nu på väg hem tog det nog 20 minuter extra pga ungens humör...kastar kuden 7 ggr...skrtiker...lägger sig i det blöta gräset...osv...
Jag är genomvåt...trots att det bara duggregnar...ser ut som jag varit ute i ösregn.
I porten så vägrar han gå...jag släpar redan på den äckliga kudden å handväska som vägde sjukt mkt...
Så får släpa han efter golvet...sen samma sak när vi ska ur hissen...å jag hittar inte nycklarna...när jag väl får tag i dom så fastnar dom ju nåra gånger i allt som finns i väskan...Det ekar ju inte dåligt i trapphus heller...

JAG BEHÖVER SEMESTER. HELT SJÄLV; VILL INTE TRÄFFA EN KOTTE!

Kommentarer
Postat av: Viljarmelissa

Great work,webmaster,nice design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback