fotopapper

va ju hundra år sen jag använde fotopapper.
Men nu ska jag ge mig på det igen...hoppas det blir bra nu.
Finns ju inge tråkigare när man använt fotopapper å så blir det inge bra...flammigt, eller randigt eller nåt.
Hoppas hoppas hoppas det blir bra nu.
Tog även hem lite foton igår från morfars fotoalbum.
Finns säker nåt där att använda. Vissa kan ju hända att jag redan har så dom går ju alldeles utmärkt att norpa till scrapbooking...hehe...

Bilderna e på väg ut nu å jag ligger nästan på bordet för att kunna se in i skrivaren...haha...nyfiken!!!
Har ett till ark som väntar på utskrift...så måste va beredd att avbryta om detta inte blev bra.
Då måste jag gå å justera inställnignar...
Men det lilla jag kan se ser ju ut att bli bra...bäst jag går ut å tar en cigg, blir så rastlös...tar så lång tid å skriva ut då jag använder "best Photo" i inställningen...När jag bara skriver ut normalt går det ju på ½ minut...

Kommentarer
Postat av: Georgstina

Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback