fotofotofotofoto...fikafikafikafika....blablablabla........

jag e sååå pysselsugen nu när jag vet att jag kan skriva ut bilder på fotopapper.
Så jag sitter här å väntar på ett akr...
Komplettera lite till en LO...

Linda va här igår...snackade politik...det har vi ALDRIG gjort förut,...
Fast vi tyckte lite olika....
Snackade en massa annat oxå.
Å Linda har ju tänkt börja med scrapbooking så jag plockade ihop lite papper jag inte behöver...som bara ligger å samlar damm.
Alltid nåt att testa sig fram med...
Jocke bevisade för Linda att han e ett kakmonster...haha. Lite bullar, sockerkaka å så lite minirån...nja, fyllde på ordentligt med rån. Blev ½ sockerkaksbit över på kakfatet...Så nu har Jocke fikat för ett par veckor framåt...vilken tur han har som ska åka med farmor till Dalarna...där kommer det nog bli en massa fika oxå...

Oj, vilken lättnad.
Kom just på att NÅNGÅNG i september så skulle ju jag till arbetsförmedlingen...vi har ju passerat mitten lixom så jag fick lite ont i magen nu.
Men det är om en vecka. Vilken tur jag har ordning på vissa papper...haha...

Sådär...då var utskriften färdig då...låta det torka lite...sen får vi se hur länge jag kan hålla mig innan jag sitter där med skärmatta, sax å lim...man får ju väldigt lätt abstinens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback