ett test till...

http://www.expressen.se/korskolan

Detta e ju min fasa...att behöva göra teorin en gång till, jag är inge bra på detta!!!

Testet består av 20 frågor som ska besvaras inom 14 minuter. Det finns flera svarsalternativ men endast ett alternativ är rätt och du får en poäng per rätt svar.

För att bli godkänd krävs det att du svarar rätt på minst 16 frågor.
 

Vi får se hur det går...

så här gick det...
Namn:Erica
Datum:2006-09-12
Test (B):Behörighet Bil
Tid:6 (av 14 min.)
Frågor:17 rätt av 20
Resultat:Godkänd

Bättre än väntat...haha...ska kolla va jag hade fel på...
jaha, de va dom jag va mest osäker på...å mitt andra alternativ va såklart rätt på alla de 3 frågorna...
men blev ju godkänd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback