dog morgon...hur stavar jag?

haha...jag e sååå trött!
Känner mig helt slut.
Igår plockades det äpplem ed pappa å sen lunch hos farmor å farfar.
Jocke va på dagis...han va så jobbig innan dagis, vi blev sena å det ena å det andra. Sen ringde pappa å så försökte jag beskriva vägen åt han å vipps så såg vi an å då blev Jocke en racer-Jocke...så v kom bara 3 minuter för sent.
Sen följde pappa med in på dagis å hämtade jocke...hade nog tagit en kvart till om inte han va med...haha.

La upp lite auktioner igår med...3 redan sålda.
mera mera mera...
Ska fotografera lite först...å ladda upp med frimärken oxå...hade bara 5 kvar nu...

I eftermiddag blir det ialla fall bvc...dom har inte ringt ialla fall...så får hoppas vi fått rätt tid nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback