dax att gå...

usch, fick huvudvärk nyss, har inte alls lust å gå till dagis...fick ont i ryggen oxå...tror jag höll på å sträcka ryggen då jag lyfte upp alla pärmar...dom förvaras i överskåpet på min garderob i brist på annan yta...
Men nu e de som sagt dax att gå till dagis å hämta Jocke.

Har ialla fall förlängt mina brev som väntar på utskrift...
Men har ju inte så mkt att berätta så blir ju inte så mkt längre än innan...
Får svammla så blir det kanske en halv sida extra...haha.

Nepp...hämta Jocke sen hem å dammtorka...för dethar jag ju såklart inte passat på å göra medans Jocke varit på dagis...men solen har legat på å det vart så varmt i lägenheten så jag pallade verkligen inte...tog tag i brevpapprena istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback