blommor - TIPSA MIG!!

Finns ju så många fina blommor...synd bara man aldrig lägger namnen på minnet.
En jag gillar heter ialla fall rosenkalla.
Men finns ju massa fler jag gillar. Gillar ju konstiga former å skrikiga färger...
Nån som har något tips på tuffa krukväxter...skriv då ner det som en kommentar!!
Vart på nätet å sökt men det var riktigt dåligt med bra bilder och över huvud taget bilder...
Satt och bläddrade i Blomsterlandets reklamblad på dagiset och det är helt otroligt att jag kom ihåg rosenkalla...haha.
Va en tuff lilja med...eller va det var, men den ska sättas ute senare...så den väntar vi med.

Om nån har tips på nån bra hemsida med massa blommor och bra bilder så tipsa mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback