40 MINUTER...

tog det att fotografera dessa 12 plastfickor fyllda med papper...
Så nu har jag ju ägnat 1 timma till att fotografera brevpapper.
Vilket liv man lever...låter som en lek eller nåt...haha.
Men får se det som ett jobb eftersom jag ska sälja dom.
Skulle säkerligen kunna rensa ännu mer...åtminstone ½ pärm skulle jag nog kunna rata bort...
Men men, man har ju nån sorts kärlek till alla papper man samlat på sig. Men kan inte samla på allt ju.
Har ju valt ut vissa som jag ska satsa på, men det är svårt å välja bort andra som är svårsamlade.
Tex Manga...de e svåra å få tag på...men jag älskar dom...så det får ju bli nåt sorts blandpärm med de mindre samlingarna sen.
Ska faktiskt rensa en hel del till, men inte just nu...får räcka med detta denna gång.
Tänk va...1 timma till att fotografera allt...det är med andra ord en hel del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback