uttråkad

Usch va tråkigt vi har idag. Både jag å Jocke e uttråkade.
Regnar ute å e så grått...
Har ett brev å skriva men det går sällan å skriva brev å sånt då jocke e med. Speciellt då han e lika uttråkad som jag.
Går å kollar i fönstret hela tiden för å se om brevbäraren e gå g...inte en människla har jag sett.
Kommer säkert inte få nån post alls...då blir jag lessen.
Jocke tog en smörgås nu...hade annars tänkt bädda ner oss i stora sängen å bara mysa med lite böcker men en kaviar-macka är inte välkommen i sängen så jag fick sätta mig här å skriva hur tråkigt allt känns idag.
Har ialla fall planer på å åka till landet så kan ta med de 2 glas jag fick då jag fyllde år...ska byta dom...hade redan dom...packad mus å fladdermus tror jag det var...longdrink-glas. Dom är köpta i Norrtälje så för enkelhetens skulle klan jag ta med dom å pappa kan parkera på handikapp-plats presic utanför oxå så det e perfekt...om vi minns...det är det svåra!!
Larvigt...just i den butiken bytte vi 2 andra glas...till just de glasen...haha...å så fick vi exakt dom nu oxå...
Borde ju gå å byta var som helst där dom säljer såna...men på vissa ställen brukar dom krångla till det en massa så när man ändå har vägarna förbi så är det väl lika bra å ta det då.
Planer på å hälsa på farmor å farfar oxå...Jocke har inte varit med de senaste gångerna för han har varit på dagis...men denna vecka har han ju lov så...vi pratar alltid om att hinna med en visit nån helg till dom, men helgerna är så fullbokade oftast...man skulle egentligen hinna men man vet aldrig i tid å dom vill veta ialla fall ett dygn innan...farmor vill ju alltid bjuda på nåt så hon vill vara beredd...haha...fast det inte behövs.
Åh, Jocke satte på tv'n...har ju just stängt av den...jaja, får se hur lång tid det tar å äta upp mackan...för nu vet jag inte vad jag ska skriva riktigt...hjälp....gud vilken tråkig dag...nån som har nåt tidsfördriv åt mig?? Som e gratis...

Kommentarer
Postat av: Annah

synd vi inte bor närmare varandra! då hade vi kunnat hitta på lite saker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback