tjohooo

alltså. Varje gång jag loggat in här idag...typ 3 gånger...
har skrivit in mailen men inte lösenordet...varje gång...hallå...va e de för fel på mig???
Jaja, är nu nyduschad. Fyllt på med tops å bindor i skåpet...å fyllt på med scampo å balsam i dusch-hyllan. Det finns ju inge värre när man står där å e helt blöt å så e scampot slut...så man måste gå iväg å hämta nytt...
Men nu ska allt vara i ordning...ordning vet jag inte men det finns grejjer där man förväntar att de ska vara ialla fall...sen om allt annat rasar omkull när man väl ska ha det är en annan sak...haha. Rätt plats ialla fall. Ska ge mig på scraphögen snart tänkte jag...lika bra å göra det när man e igång...men först så ska blommorna vattnas...tänkt det 7 ggr idag men glömt varje gång...räcker med att byta rum så har man glömt...för då ser man nåt annat som ska göras...virrigt är det men man överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback