Svårt å låta bli

Sitter å skriver ut foton nu igen...tog ett tag eftersom jag egentligen bara skulle ha 2 men fick ju plats 2 till å då e de ju bäst å ta två till när man ändå skriver ut på fotopapper.
Blir ju lite slöseri annars menar jag.
Så fick sitta ett tag å tänka, vilka som ändå ska skrivas ut...
blir 2 bilder på mig själv att scrappa...tror tom att det e från samma dag som den jag gjorde för en stund sen...på nåt sätt så passar pappret ihop med mig just den dagen...eller nåt...Fast dessa syns eg inte att de e från samma dag, tror jag...tänkte klädmässigt...tror inte man ser vad jag har på mig riktigt...bla bla bla...
Nu kom dom ut å det blev inge bra alls...Patrick är så duktig på att klaga att när jag bytt patroner att jag ej ställt in...och vad har han inte gjort denna gång?!?!?! Trodde han fixat det eftersom han skrev ut foton härom dan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback