SUCK!!! Varför??

Satt å skrev ett långt inlägg förut...men just då mitt i alltihopa...strax innan jag skulle trycka på publicera så stängdes datan av...
Va då irriterande??
Luktar ialla fall pyton om mig...rengöringsmedel, fönsterputs...å säkert en massa annat.
Försökt få bordet å skina men det blir bara flammigt. Behöver med andra ord fönsterputs till bil. Det funkar mkt bättre än vanligt fönsterputs. Men det får Patrick ta å fixa i helgen.
Sen har vi ju hela golvet fullt med skit. En kasse med Patricks papper å post. En kartong med nån hushållsmaskin såm ej gick in i nåt skåp...måste forska vidare i det!!
Gamla bänkskivorna, en av Patricks sora tavlor...barnvagn, leksaker...mosaik, kasse med serietidningar, en gigantisk karton som tillhör Patrick, kläder, väskor...inte mitt nåt av det. Ännu mera leksaker.
2 st kartonger som e mina...men dom har sin plats så de e lätta å städa undan. Jockes cykel, sacosäck, skarvsladdar, min symaskin...den har ingen annan plats dock så den får flyttas tillfälligt.
5 st flyttkartonger...eller ja...7 st med Jockes...en karton med växa i kläder å en med vuxit ur kläder.
Stora dataskärmen, kylväska, kassar med okänt innehåll...det mesta står faktiskt brevid Patricks säng...å han har hur mkt rena kläder att ta hand om...han har ju typ 17 olika t-shirt högar å jag lyckas ju aldrig lägga dom i rätt hög...sen har han en låda med jobb-strumpor å en med ledig-strumpor...vilka e vilka?? Alla e av samma sort...
Å han klagar på att det ser ut som en svinstia...då får han ju faktiskt hjälpa till å få undan grejjerna...mina grejjer e ju i stort sätt på sin plats...å det går inte å komma in i Patricks garderob med allt han ställt för dörrarna...fattar inte hur människan tänker...eller tror han att saker å ting har ben å lägger sig där dom ska av sig själv?!?!? Ibland undrar man...Eller ja, mest hela tiden undrar man.

Jag har fortsatt fylla i slammen, men jag orkar inte skriva...trött i handleden.
Borde skriva brev...det får bli på datan även denna gång. Skriver för mkt för hand att jag inte orkar skriva långa stunder. Å fortsätter jag skriva så ser ju stilen inte så vacker ut...den e inte speciellt vacker annars heller. Men skriver man på datan så borde det bli läsligt.

Jaja...klockan har gått så fort idag...tyckte förut att jag hade gott om tid på mig...3 timmar...men de försvann!!
Ska gå om ca 40 minuter...å hämta Jocke...sen vad vi hittar på vet jag icke. se på film tycker jag...hehe...jag känner mig så seg just nu...så film passar mig bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback