slammen e klar.

yes.
Min slam e klar...
Förberett en minislam men den ska jag inte börja på nu...den e liten å tunn så kanske man kan göra den senare idag...en snabb å enkel skulle va skönt.
Städningen e inte igång...herrara sitter å smaska mackor...

Åh, jag skulle så gärna bära ut allt som finns i lägenheten å sen bära in å placera om allt...det e så mkt å det ser inte roligt ut just nu...när man städar så flyttar man den ena saken till en annan hörna å sen flyttar tillbaka typ...när man e klar så ser det inte städat ut...ser ut som något förråd eller nåt...

Skulle vilja hinna med MASSOR idag å SKA hinna med!
Duscha hann jag inte igår...satt å vänta på Patrick i en evighet, han skulle köpa mjölk för vi skulle göra pannkakor men när klockan va 18.30 höll vi på å svälta ihjäl så vi åt. Sa åt han när han kom hem att han kunde ju ringt å sagt att han blev lite sen...han sa tidigare då jag ringde att han skulle åka inom en timma...det tog väl några timmar till...
Men det får väl bli pankisar idag istället...

Patrick får ta badrummet, putsa borden...ev imorgon...då jocke kladdar rätt fort.
Å så får han ta spis å diskbänk...
Dammsuga kan jag göra....torka av vissa golv kanske...men skura hela lägenheten e frågan...det e väl köket hallen som e i behov av det...
Jaja...ska ställa in hjärnan på städning alldeles strax...på med lite musikk oxå kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback