Scrappat lite.

Pulat ihop en LO idag.
Har dock lite problem å få den på bild.
Men en närbild på en pillig detalj vart bra...så visar den först...

tyll

Det var lite knepigt å hålla på med tyll.
Hade glömt att jag hade sånt tyg å jag hittade inga band som passade till denna LO. Så det fick jag lösa på annat sätt å då vart det tyll. Tänkte ha dubbla lager rakt igenom men det var svårt nog å få igenom ett lager så fick fästa lite på baksidanå sen vek jag in kanterna å satte ett par brads över. Det var inte heller det enklaste...tyll ligger ju inte direkt på plats när man vill så...men nu är den på plats.

Å jag ska nu göra ett nytt försök å få hela LO'n på bild. Tar jag bort blixten blir det bara suddigt, å har jag blixt på så blir det bländat på bilden...ska testa precis alla inställningar som går å från olika avstånd...
Ibland går det ju direkt...men inte denna gången...tröttsamt...men envis som man e.

Kommentarer
Postat av: Tagelene

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback