PRUT!T!T!T!T!T!

Mina utbrottsljud går ett att stava...
Det går ej att högerklicka med musen nu heller...
Vad e de för fel???
Å Jocke går runt å säger att jag ska vara glad...mmm, visst, det kommer dröja några halvår.
Snart ringer väl Patrick å säger att ingen kommer på söndag...typ så va de förra året...men då hade vi fest på kvällen ialla fall å då kom det några stycken. Men nu e det en söndag å då har jag ej fest.
Å inte på lördag heller...

Hm...undrar vart kategorilistan tog vägen...brevid rubriken...borta!!
Ikväll blir det kaffe...
Å ikväll kanske det blir vin oxå, har ju en tetra som e öppnad å de brukar inte hålla sig så länge...smakar ju vinäger om man låter det stå för länge...öppnat alltså.
Nä, nu e nog kaffet klart.
Ska kolla på 2an för en gångs skull...lät som nån släktings fru skulle va med...morsan kanske ser vem det är jag lär ej göra det men kan kolla ändå.

Gud va jag e irriterad just nu...bekymmersrynkan blir allt mer tydlig...tapeten stör mig nåt otroligt...går ej att dölja!! Undrar vart Jocke tog vägen...e han i vårt sovrum å river tapet nu kanske...tyst e han...

Å hur kommer jag in i e-disken?? Det går inte!! Där finns ju allt jag håller på med...å alla bilder...SUCK!!
Datan håller helt klart på å kollapsar!! Hjälp mig någon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback