nu blir jag ARG!!

Ja jag fick ju bara ett slambrev...jag som väntar hem en massa annat ju...en dag kvar att få post denna vecka. Håll tummarna!!!

Har dammtorkat lite grann, rensat lite i vitrinskåpet...det är ett ställe där saker å ting ställs in tillfälligt...för att det inte ska va i vägen eller för att Jocke ej ska komma åt...
Men nu e lite borta ialla fall...hade gott om plats i cd-kameraskåpet!!
Alla scrapsaker är nerpackade...frågan e ju om jag lyckas hålla det nerpackat så många dagar...
Bordet är ihopfällt oxå.
Jockes leksaker ligger i sina lådor.
Ska byta sängkläder å lägga in lite rena kläder...å dammsuga...skulle nog behöva skura vissa golv oxå men tar det på lördag. Blir nog en hel del dammning till...hela dan imorgon på mig...å i eftermiddag...
Å så lördag...jag hoppas verkligen att Patrick planerat in stä'dning...han å farsan sa nåt om "i helgen kan vi fixa det"...hm...blir trött på karlarna ibland.

Ja, nu e de ju ingen ide å påbörja nåt för jag ska gå om 20 minuter...
Vad kan man hitta på till dess?? Skissa lite på datan...scrap-skisser alltså...kolla runt lite å inspireras kanske...men tiden går alltid så otroligt fort när man börjar kolla runt ju...jaja...

Har ialla fall fått betalt för 2 auktioner idag.
Sen fick jag en påminnelse om att jag skulle betala en annan men icke...jag betalade den 27 september...så om hon missat betalningen e de ju inte så konstigt att jag inte fått hem den ännu...men väntar ju som sagt på mera...minns ju snart inte VAD jag väntar hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback