nemas problemas

Idag gick det hur bra som helst å lämna Jocke.
Han gick in å börja leka med bilarna på en gång.
Förra veckan var det ju andra bullar. Då fick jag ju släpa in han i byggnaden, å han vägra va på dagis...
Hoppas det bara var förra veckan för det är sååå jobbigt då han blir sån.
Man tappar lixom lusten totalt å allt man tänkt göra bara skiter sig för man e på sånt dåligt humör.

Har ont i hela kroppen just nu...känns som jag varit å tränat på gym eller nåt...men icke!!
Det är väl förkylningen...kroppen skulle väl egentligen vilja VILA men det går ej å proiritera så då man har Jocke...eftersom jag ALLTID är själv med han så har jag ju inget val.

Idag hoppas jag på massa skojig post!!
Postade 2 traderapaket 1 slambrev å 1 hyrfilm idag. Så hoppas på lite nytt idag.
Ska ta å kika lite i kyl å skafferi, å städskåp. Om jag ska till Öb så kanske man skulle passa på å ta tandkräm, bindor å sånt...om det behövs. Måste kolla kylen för det e så mkt som legat där länge...å det e ju inge kul när man väl ska ha det å det är dåligt...har sjukt mkt morötter tex. å potatis...
Så nu ska jag göra lite nytta.

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svara på Dagens fråga i min blogg ; D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback