Morgonpigg?

Själv vakna jag mitt i nån intressant dröm, precis som alla andra dagar denna veck.
Gick upp satte igång välling å kaffe. Kolla in i Jockes rum, såg han inte, men tänkte att han ligger väl lika konstigt som vanligt...men i soffan rörde det sig å där satt han...vaken!
Hoppas han inte har det som en ny vana att gå upp 6.40...eller tidigare...
För då blir det ju även så på helgerna...då vill man ju helst kunna sova lite längre.

Idag ska jag väl försöka få lite städat här hemma. Dammtorkning å röja upp lite..."gömma" saker...sånt som ligger framme å ser stökigt ut...som bara ligger där "sålänge"...det e mkt såna saker...å dom har legat "sålänge" i evigheter typ.

Och idag blir jag ARG om jag inte får post!!
Får abstinens.
Väntar ju på lite gran jag köpt...sen väntar jag ju brev från alla slammisar förutom två stycken.
Dom ska jag försöka svara på idag å imorgon oxå. Å får jag trevliga slambrev idag så försöker jag väl svara imorgon redan...skönt å få sånt gjort fort ibland för det kommer perioder då man inte hinner med eller har lust å då blir allt liggandes å man blir superstressad.

Dags att byta om nu tänkte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback