massa post på måndag???

Tjatar jag om min postbrist?
På måndag låter det som att jag kommer få en del presenter från mina tradera kolleger ialla fall.
Jag vill ha dom NUUUUUUUUU!! Inte ett enda fick jag idag...trodde några skulle komma idag men icke. Får hålla mig till måndag.
Fast jag fyller ju på söndag så lär väl få nåt då med...

Apropå det ja...måste ju verkligen få städat här...men hur gör man...jag kan inte städa idag tydligen...småplock hit å dit...jaja, det e bättre än ingenting...förhoppningsvis så hjälper Patrick mig...
Egentligen borde han städa helt själv eftersom det e jag som fyller år...blir ju alltid jag som städar då vi väntar besök...han tror man hinner duscha, klä på sig, städa å förbereda det man ska bjuda på på ca 1 timma...3 personer...Han e aldrig klar när gästerna kommer...han står antingen i duschen eller står å fixar håret...medans en annan får springa runt å städa upp en massa.

Usch, blir på sånt dåligt humör bara...jag vet ju hur det brukar bli å varför ska det inte bli så denna gång oxå?!?!
haha, nästan att jag tänkte ställa en fråga...men detta e en blogg å inte en slam...jag börjar bli lite väl virrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback