Jobbig morgon.

Hela vägen till dagis...tog 25 minuter å gå dit...hela vägen så skrek å grät Jocke.
Ville att jag skulle bära honom...man går inte å bär på en 15 kilos klump!!!
När vi kom fram så skulle alla gå ut...så vi bytte till galonisar å stövlar.
Medans jag gick å hämtade hans galonisar så bröt typ Jocke ihop...å de va fullt av barn så man kom inte fram...å han vägra släppa mig. Helt svettig...det är så stressande när det blir så. Känns som man är på en hönsgård full med höns som yr omkring å kacklar.
Pust...hoppas han inte e lessen ännu...det vore ju typiskt om dom blir tvungna å ringa efter mig just idag. Kattis vet ju ialla fall att jag ska iväg på möte senare...så hon kommer väl försöka å låta bli å ringa mig.

En tvätt e igång nu...
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på...vad kommer jag att hinna med??Ska väl gå om ett par timmar bara...så jag verkligen kommer i tid. Förberett med plåster på båda hälarna...fick ju skavsår förra veckan jag gick dit å tillbaka.
Nån form av städning kanske man kan lyckas få överstökad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback