host host.

Fick nån jobbig attack nyss...men nu känns jag frisk igen...haha. Lät som jag var döende nyss.
Får se vilka som dyker upp imorgon...svårt å få tag på folk.
Men några få är väl trevlig det med...blir ju minst 3 st ialla fall...väntar svar från en hög...men det går ju lika segt som vanligt.
Va uppe tidigt i morse å leta reda på en massa folk på nätet. Gamla partypolarna från förr...

Scrappat oxå...snart ett år gammal bild på Jocke som tomtenisse.
Har lite ont om bilder nu...eftersom skrivaren inte vill vara normal...ialla fall så ser ju inte bilderna normala ut...fel på färgen?? Pappret??...Ny svart färg å så nya fotopapper...så det e lite svårt å veta vilket som e felet...om det nu är något av det.
Scrappade igår kväll med...Anna å Peter som väntade barn...dom har ju fått bebis för nåra veckor sen bara...lite nyare bilder ialla fall.
Sen har jag några bilder till...ingen ny direkt tror jag...
Sommarbilderna har jag inte börjat med ännu...det kommer bli 8x8" album det...redan påbörjat..fast utan bilder...jo, några sidor e faktiskt klara kom jag nu på...men nu har jag inga fler bilder färdiga...å kan ej skriva ut heller...

Jaja...får se om Patrick kommer hem snart.
Han får försöka få tag i My...
å jag ska försöka få tag i Nettan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback