Host host..

har väl nysit å hostat halva natten.
Jocke vägrade gå till dagis idag oxå...men det var värre igår.
Det konstiga e ju att han sen inte vill gå hem...lika hemskt att komma till dagis som att gå hem.
Man pallar ju inte med sånt dag ut å dag in...fasar för morgondagen redan ett dygn innan.
Man vet aldrig hur det kommer att gå.
Konstigt.
Han har inte varit så tidigare...jo, när jag hämtat har han velat stanna kvar...redan sen början. Men att lämna har ju inte vart några problem alls tidigare tycker jag.

Jaja, jag känner mig helt groggy idag. Skitsvårt att komma upp i morse trots min dåliga sömn.
Men sov nog rätt djupt mellan attackerna...fick mitt inatten en nysattack på ca 10 nysningar...sen hade jag svårt å somna om...vadå bli omruskad?!?
Sen hann jag nog bara somna så var det dax att hosta så det lät som jag var döende typ. Jocke verkade inte störas av det alls...skönt det.

Nu ska vi se om jag kanske kan få ett par slambrev gjorda...Brev till Anna A är postat. Hon har väntat längst så tog hennes igår. Hade tänkt skriva på datan för min handled orkar inte skriva längre brev...men just som jag skulle ta fram hennes brev så slockna hela lägenheten så då var det ju bara å leta fram papper å penna. det gick...aningens trött i handleden idag...gjorde en paus i brevet för att hämta Jocke...handstilen va mkt finare när jag fortsatte...haha...
Min kropp klarar inte mkt just nu...men vissa saker måste man ju göra så...jag e ju ensam vuxen så allt hänger på mig i stort sätt...att saker å ting blir gjorda, att allt funkar osv. Skulle verkligen behöva semester från mitt liv snaert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback