hej hopp.

Ja i lördas hade vi lite besök.
Först kom Linda, Anna Peter å lilla Tindra å så Majja å Jenny.
Sen åkte anna peter å tindra hem. Tindra va ju såååå liten. Sjukt att man glömmer att dom faktiskt varit så små...Jocke va 1 cm längre bara då han föddes...
Jocke fick åkta till mormor å morfar. Patrick glömde telefonen hemma å det va ju lite typiskt för Jonas å Johanna bor ju i närheten av mona föräldrar så han hade ju kunnat hämta upp dom...men jag ringde dit å han hade åkt bara 5 minuter innan ungefär. Typiskt, men dom kom hit ändå!!!
Majja å Jenny hann ju tyvärr åka innan alla kom...alla blev så barnsligt fulla å glada...va nästan som ett barnkalas...redan från början...haklappar å grejjer...men det var kul.
Gick ut sen, men bara i Märsta...träffa en tjej där som va lite otrevlig...hon bor i samma hus som oss så jag gick fram å hälsade...sen träffa vi henne här utanför...då va hin supertrevlig istället...hon verkade inte minnas riktigt...jaja...skit samma...
Linda sov över här. Vi var inte det minsta pigga vid 11-tiden då vi vaknade. Jonas ringde ungefär då oxå...han var inte heller pigg...vi va ju tvugna å hämta Jocke senare å Johanna glömde ju hälften av sina saker i min väska...mobil tex...så vi fick åka till dom oxå. Hela familjen låg nerbäddad i soffan å orkade inte röra sig...haha. Själv började jag piggna till vid 2-3 tiden ialla fall...men verkade visst va ensam om det...
Fast jag känner mig väldigt seg idag oxå...måste va åldern!!
Jaaja...vi hade kul i lördas ialla fall.

Nu ska jag å Jocke kolla vidare på Astrid lindgren-filmerna...har sett pårymmen med Pippi, Tjorven, Båtsman å Moses...slappar dag...det bara regnar å regnar....å nu rotar Jocke i skafferiet...

*springer iväg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback