Good morning...

eller nåt...jag e faktiskt på lite argsint humör ännu idag. Kan bero på tapet-historien eller så är det för att Jocke helt enkelt inte visar sin bästa sida...
När jag klev upp...hitta jag han i köket då han själv skulle göra välling...haha.
Han blev arg då jag skulle hjälpa han såklart å då börja han slå på vitrinskåpet...
Vad gjorde han sen...jo han börja plaska i en bunke som innehåller diskvatten...
sen så börjar han slita i en blomma.
Och NU bankar han på sin fina cykel med en asfalts-sten...SUCK!!
Hur ska denna dag arta sig??
Vi har bara varit uppe 1 tima eller nåt.
Jag kunde inte sova inatt heller...å så kom Patrick hem vid 2-tiden då jag faktiskt började känna mig redo för sömn, men då vart jag pigg...så tidigast 2.30 somnade jag...
Känns som jag hade behövt lite mer sömn...har ont i ena armen å axelt oxå å det bidrog lite till att jag inte kunde somna....fanns ingen bra liggställning!!

Jag känner en bot...tralla laa...
När jag vaknade hade jag den i huvet.
Förklaringen till det var enkel. Patricks mobil ringde för en stund sen å den hade ringt innan så den måste ha ringt just innan jag vaknade till liv...haha...ja, jag har den i huvet ännu. Men det gör inget, den e söt på nåt vis...haha.
Nu ska jag fylla på med lite kaffe å ta en cigg å kanske se lite på tv.
Å hoppas tiden går SAKTA idag för städning är högprioriterad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback