G Ä S P ! ! !

Gud så trött jag är.
Gick just upp, men hade gärna sovet ett par timmar till!!
Både jag å Jocke sov middag igår så trodde jag skulle komma upp lätt idag men jag känner mig helt groggy. Kom upp lätt eftersom jag måste kliva upp för att stänga av väckarklockan, men hade den varit närmare hade jag helt klart somnat om. Jag trycker alltid fel, så därför lägger jag den längre bort.
Jocke är redan vaken, han brukar vakna lite senare annars så jag hinner göra kaffe å välling å ta det lugnt en stund innan han vaknar å börjar tjata om välling. Men nu satt han i soffan, såg han inte först men sen sa han "hej mamma"...

Idag blir det långpromenad då.
Undrar hur länge det där mötet håller på...får säga till dagis att jag ska dit så dom vet om jag blir sen. Jag vet ju själv inte lixom. Vet bara när jag ska va där.
Nej nu ska jag vira in mig i en filt å se på nyhetsmorgon å dricka kaffe.
Tycker vårat vardadsrum blivit kallt...fast just nu e de kallt överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback