förlossning

....hihi...
Anna satte in världens bästa bild från sin förlossning...
Kan nästan se det framför mig...partyrop å dans...med lustgasen...
Lustgas e skoj!!
Det vill jag ha nu...för nu e jag sådär uttråkad igen...
Som tur var hade Anna satt in den där bilden i sin blogg...inte många andra som uppdaterat sina bloggar...jag har kollat som en galning idag...verkligen trist dag.

Lät som det kunde bli snö imorron...panik...skor...vilka???
Måste gå å posta brev å handla lite imorgon...
Farsan skulle visst till jobbet imorgon så på onsdag ska vi till landet eller sumpan...å kanske torsdag...fast tvärtom...svammel...
Jocke ligger snarkar i Patricks säng nu...tänk om jag kunde bli trött...ja, trött e jag men så trött att jag kan somna...ska kika efter vad som går på tv å sen lägga mig å läsa...det är bästa sömnmedlet...fast funkar inte alltid...väldigt få ggr så har jag faktiskt läst runt ½ bok en kväll/nattdå jag inte kunnat sova...normalt hinner jag ½ kapitel...haha...

Jaja, ska ta en cigg nu ialla fall...

Kommentarer
Postat av: Annah

hihihi sötis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback