för övrigt så...

Jag känner bara att jag vill strejka eller nåt.
Min kropp är antingen överaktiv eller hur slapp som helst.
å jag får såna hemska hostattacker...men det har släppt en massa, men sluttet brukar ju nästan va värst...när det gäller hosta alltså. Hosta kan jag gå runt med i evigheter...
Jocke sover, jag borde sova, ska ju upp tidigt imorron igen...dagis...fast får se, Jocke verkade inte helt 100...
Han har klagat hela kvällen på att han har ont i halsen å näsan har runnit...men han verkar pigg...ja inte just nu i detta ögonblick...haha...

Nej, jag tänkte ge mig på min bok som samlat lager med damm, jag fick ju så många nya när jag fyllde år...plus alla böcker jag tog hem från sollentuna...hjälp, hur mkt som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback