Fest på lördag.

Tänkte ha lite kalas på lördag så om någon känner för att komma är det bara att skriva en kommentar.
Jag menar då såna jag känner till, inga okända!!


Igår fick jag mina öljettverktyg, mamma hade även köpt lite öljetter å fina papper...hon verkar tycka att scrapbooking är hur kul som helst å hon vill följa med på mässan sen...hihi.
Tog även hem en kartong med böcker som jag vill läsa...de har lixom hamnat på hög...vissa har legat där sen jag bodde hemma...å lite längre än så oxå...flytta hemifrån för 5 år sen så det har ju hunnit bli några stycken. Lite rensning här hemma å så ska jag få ett skåp av mamma till mina scrapsaker, sen kanske jag får plats med böckerna i bokhyllan...
Fast om jag bara sätter fart ¨läser så får de plats för jag brukar lägga de lästa böckerna i villan...vissa vill mamma läsa å vissa vill tom pappa läsa...å det brukar ta tid, mamma har en minst lika stor hög av mina böcker som hon ska läsa...
Sakta men säkert går det...

Idag tänkte jag att vi skulle åka till arlanda stad å handla lite...välling å blöjor e slut så först å främst det då.
Å lite mat.
Tänkte kika in de övriga butikerna oxå, e på jakt efter en eller två koftor. Vart ingen shopping igår...tänkte att Patrick skulle komma hem i tid så vi hann till kista...hade tänkt att vi kunde äta där oxå men tiden gick så vi åt hos morsan...å sen vart klockan så mkt. Jocke hade inte varit rolig å ha med i kista så sent...han sov ingen middag igår, det är ett måste om man ska ut på såna äventyr.
Minns inte när jag senast var å shoppade...förutom i norrtälje då.
Sjukt länge sen jag va i arlanda stad, förutom Ica!!, å stinsen, sollentuna c å kista...minns inte!!
å stan vet jag inte heller...i julas med Malou å familj, men då var det inte riktig shopping...då var det julmarknad å leksaksaffären bara...å saturn return =)
Får ta en lång runda i kista så snart vi har en fri helg...å det e lika bra å börja med jul-önskelistan då. Mamma jobbar ju i kista å det är oftast där hon "present-shoppar", å det finns ju otroligt mkt där så det kan man ju förstå.

Jag fick en parfym i present, kruxet var att det var en refill-flaska. Så mamma skulle byta den, men det fick hon inte...men hon vägrade gå därifrån utan en orginal-flaska. Det var ju dom i butiken som gjort fel. Och vet ni, tjejen gick med på att byta till-slut, å vet ni vadf? Jo hon tog fel flaska!! Mamma blev så nöjd då, hon var så arg redan å så gör dom fel igen..."där ser du, tom du tog fel!!" hahahahahahaaha.
Men  nu har jag orginalflaskan ialla fall...å den ska sparas för påfyllning då den e slut. Hade den parymen innan men det var ingen påfyllningsbar flaska...kollade det, men den var inbrottssäker kan man säga...en gammal model...haha.

Jaja.
Kalasa här på lördag!!!! Skriv upp det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback