De nyaste...scrap

morsan
Denna pratade jag om tidigare...pappret va så fint så ville ej dölja det...eller va jag nu skrev...
Tog vara på några av bokstäverna oxå...som jag skar ut till mall...
Trots att jag gjorde fel på miljoner ställen så lyckades jag bli mest nöjd med denna...
Nu har jag inte suttit å haft maraton för mig själv, utan dessa har lagrats i kameran helt enkelt.


grattis mamma
Denna använde jag misslyckade foton till...som jag oxå skrev tidigare så skrev jag ju ut foton men de vart inge bra, å provade TVÅ gånger så det var lite synd. Men blommorna använde jag till denna istället. Ser inte så jättemisslyckade ut här men de var helt gryniga å prickiga.
Hade tänkt ha dom till 26-års dagens LO, som nu ej är gjord pga den dumma skrivaren.
Men får hitta en ny blomma å använda...vill inte ha samma blomma till både 25 års dagen å 26 års dagen...hehe.
Sen har jag ju försökt å rita lite men det syns inte så bra...
Ser att överdelen blev i samma stuk som den jag gjorde idag...hehe...tänkte inte alls på det...hade glömt bort denna tom.
Blev inte så bra direkt...


banan
Denna ver ju inte så jättefin kanske.
Den gjordes mest för å testa bokstäverna jag skurit ut å så ett papper som verkligen inte e min stil som jag fått i present. å så testade mönstersaxen jag oxå fått i present. Å så kom lite spillbitar till användning. Det finns det gott om...man vill ju inte kasta!! Fotona e fina...speciellt det nedersta...det är en favorit bild.
1½ år sedan!!
Denna gömmer jag så ingen får se irl...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback