WINTER

ja då var det snöigt här med...
Första jag gjorde då jag klev upp var att ta fram kameran...haha.
Klockan 4.30 inatt var det inte snö för då var jag ute å rökte...sovit så mysko i natt.
Vaknat 3 gånger å varit hur pigg som helst...fast när väckarklockan ringde ville jag döda den!!
Första gången jag vaknade så hade jag glömt mobilen i köket så jag fick gå upp å hämta den...är ändå den som är väckarklocka här så...hade ingen aning om va klockan var. Hämtade den å la mig igen...med uppspärrade ögon som inte gick å stänga. runt 1-tiden kan jag tro.
Sen vaknade jag kanske 1 timma efter jag somnat...2-2.30 kanske...gick på toa...å prata med mig själv..."jaha...?!?! värst va pigg jag är då..."
Sen vaknade jag efter 4 nån gång igen...å då gav jag nästan upp...tänkte att nu går jag upp...satte på tv'n å she spies började å jag tog mig igenom det å sen började seinfeld...å i slutet av det kanske jag somnade igen...
Känner mig helt groggy nu...ska dricka lite kaffe nu å piggna till så man kanske får nåt gjort idag.
Hm...skor...vad har man på fötterna om det snöar?!?! hur klär man Jocke?!?! Nästan så man måste börja julpynta lixom...julkänslor började smyga sig fram nästan direkt...fast inte då jag kollade ut å såg snö...då sa jag bara USCH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback