trög dator...

nu är datorn knäpp.
Skulle öppna en sida igår...den har ännu inte lyckats komma upp.
Och när jag ska stänga den står det att det kommer bli problem så jag vågar inte stänga den nu...
Å patrick lyckades med samma sak nyss så vi har 2 såna sidor som ej går att använda.
Som tur var så somnade jag ifrån igår å hade tradera sidan uppe å den funkar så jag tänker inte stänga ner denna nu. Den får va uppe så länge den går att använda helt enkelt...

Patrick hade visst planer på nån bilmässa idag.
Julklappar då??
Imorgon e han ju flyttgubbe...
Sen e de bara nästa helg och helgen innan jul kvar.
Jag e ju uppbokad helgen mellan...
Jag är något stressad över detta...å inte en enda önskelista har vi fått...jag har bara fått en från Anna...
Antingen följer jag med på mässan eller så släpper dom av mig i sollentuna.
Kan ju hända att vi hinner med lite shopping efteråt i kista...dom har ju öppet till 21.
Å då hinner ju jag tjata till mig en önskelista från mina föräldrar.
Patricks familj får han fixa från...jag känner mig som värsta tjatkärringen typ...
Men det börjar ju bli ont om tid...å det e så mkt svårare då man inte vet vad folk vill ha eller behöver...

Ska påminna Patrick å skicka/ge våran önskelista oxå till sin familj.
Morsan fick våran i måndas.

Nä ska fortsätta med kaffet nu å bestämma hur jag ska göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback