sjukling

I fredas natt vaknade jag vid 2-tiden...kunde inte somna om...usch va allt kändes tungt då...å värre var det när jag vakna på lördan.
Somna på eftermiddan, sen väckte Patrick mig när det var mörkt...
Ont i hela kroppen verkligen...
Konstigt även denna gång...hade ju förväntat mig å få den klassiska förkylningen oxå...men jag e ännu bara småförkyld...å öm i hals å öron, men igår så fick jag för mig att vi skulle handla julklappar...hade dock bara 1 timma på oss innan de stängde å att hitta ramar i rätt storlek var inte lätt...det var omöjligt iår. Så tog större istället.
Känner mig lika dan idag...alltså, igår å idag e de mkt bättre...men smak å luktsinne är ur funktion.
Sen Jocke föddes så är ju mina förkylningar lite udda...inte mig emot sådär, men det kan ju faktiskt va skönt å få nåt ordentligt nån gång istället för att gå runt halvdan en längre tid...
Får se hur detta slutar.
Tänkte väl ialla fall att Jocke får gå till dagis imorgon...han e snorigast i stan...men vi får se...han e fortfarande...ja va ska man kalla det...?!? Han e pigg men blir han trött så blir han det FORT å då funkar ingen ting alls. I vanliga fall brukar man ju hinna "förvarnas" å då hinner man fixa endel mednas han blir mer trött...han e lite överkänslig just nu, å det har väl å göra med förkylningen
Annars måste han dit på onsdag. För komvux hade visst drop in idag, imorgon å onsdag...
Jag tajmar allt så bra...mailade dit idag å fick fort svar.
Sen vill ju arbetsförmedlingen ha min a betyg...vilka betyg?!?! Hittade ett enda betyg...från 7:an...
Hur får man tag på nya?!?!? skolan finns ju inte längre...
Mailat sollentuna kommun om det ialla fall. Ringa gör jag när det e akut...ringt förr dit å de e som om dom sitter å fikar 30 minuter, tar ett samtal å sen fikar 30 minuter till...

Fick ialla fall 2 slambrev idag...å en full slam...
Skoj.
Har börjat på en ny slam...gjorde en mini-scrap-slam igår oxå...=0)
ramarna jag köpte igår är klara nu...va till dagisfotona. Limmade fast dom på ett mörkgrått papper å måttade in i ramen. silver-ramar.
det e så billigt på vårat Gallerix i Arlanda stad...hihi...Jocke fick en planch oxå.
Han rev ner lite tavlor oxå...pinsamt.
Sen hitta jag värsta pryl-affären...måste va nyöppnat.
Massor med Diddl, sen hade dom bubbel-badkar, rökelser, ramar, ljus, koppar, maskerad-prylar...osv.
Jag köpte 2 ark med jul-stickers...3D
Sen hade dom en till butik mittemot...där hittade jag fler såna stickers...så blev ett ark till...jag som redan gjort fler kort än jag behöver....fick även hem fler julk-dekos till julkorten idag...

Jaja...nu ska jag äta pizza...hungrar halvt ihjäl...
Blev 1/4 kvar av min pizza igår..
Jocke fick en bit oxå...brukar orka få i mig nästan en hel-en hel. Men e man inte helt frisk så märks det verkligen på aptiten. I lördas tog det år å dar för mig å få i mig pasta a la barnportion...

Kommentarer
Postat av: Angel

Japp det är ju så jag försörjer mej nu :) kan hitta toppar för 20 cent o få upp till 8 euro för dem.. hittat toppar för 1 euro som jag fått 16 euro för.. osv :) Dessutom e det ju roligt att gå runt på loppisar o fynda :D Du får komma till Manhattan i Åbo nångång helt enkelt ;) ENORMT loppis där man kan göra asbra fynd.

Postat av: Angel

Krya på dej soon!!

Ja man brukar bli några timmar på loppiset då man väl går dit XD Härligt

2006-11-16 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback