pyssel å rikedom

Fått en hel del sålt de sista dagarna. Packade just det sista.
Nu behöver jag bara gå en sväng till posten å skaffa lite frimärken å så ett par förfrankerade kuvert.

Pyssel...ja jag har påbörjat nåra layouter men jag har ju inte ett foto så de ligger å samlar damm nu.
Å 1 slambrev fick jag från Mattisson idag å så fick jag ju nr 2 av scrapbooking m.m. (tidningen)
Jag har inte ens öppnat den än...men det beror på auktionerna.
Men strax ska jag få mig en kopp kaffe å då ska jag kolla igenom.

Först ska tvätten hängas...
Åh, jag e verkligen i behov av en dusch oxå...
Jag drar mig för å duscha då tvätten/tumlaren e igång...det låter inge vidare direkt å badar jag så vill jag nog ha lugn och ro...måste va det...
Skulle ju verkligen behöva handla på posten NU...men jag tänker inte visa mig ute å så skitigt hår...haha.
Kan skicka Patrick senare eller ta det imorgon...hinner ju ändå inte till nån låda i tid idag så skit samma om det blir idag eller imorgon.

Måste bara skriva en lista.
Shoppinglista till posten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback