i am back..

Inte hunnit gå in här å skriva nåt.
Sov i sollentuna i torsdags...hälsade på farmor å farfar...sen på fredan blev det shopping...hittade en vinterjacka...å så lite julklappar.
Sen så var jag å mamma på syfestivalen å shoppade scrapsaker...blev inga tyger å sånt denna gång...å jag handlade inte mkt för morsan tog fram plånboken hela tiden...jag får lixom vänta ända till jul för att få grejjerna...panik...haha...men hittade lite julklappar å så ialla fall...tror jag fick hem 6-7 papper max som jag själv handlat...å de mesta va JUL-papper å jag har inga såna foton...så dom får oxå vänta...var väl ett par cardstock jag kan ha användning för nu men ändå...hade ju väntat mig att komma hem med lite mer...å lite tyger oxå...men icke...får bli nästa år då...
Jocke å Patrick va på kalas oxå då...å efter det så åkte vi vidare till viksjö å firade Jessica som fyllde år.
Jockes nya favorit...Jessica alltså...
Söndag blev det sci-fi mässan i älvsjö...med Jonas, Johanna, Oliver å Robin. Oliver hade ju kalaset på lördan. Det är en ny favorit hos Jocke oxå...förra året va han rätt skraj för Oliver...haha...men oliver va lite lugnare nu...de höll om varann å höll varann i handen...skratta halvt ihjäl mig då jag såg dom knalla omkring på mässan...blev en del "vimmelbilder" med star wars gubbar....
Sen utanför så träffa vi på Anna med sin lilla familj...
Å sen fick alla åka lastbil!! Det var succe!! Fast det blev ju bara runt mässan till deras bil.
Å idag så hämta jag ut mitt ellos-paket...jag har gått omkring i mina nya stövlar hela dan...nu e de bara lägre modellen jag behöver...
Ska strax hämta Jocke på dagis men tar vanliga skorna eftersom jag väldigt lätt får skavsår...på alla konstiga ställen av nya skor...så dom ska gås in lite först...
Håller på å skriver önskelista, alla har börjat fråga om sånt nu så...det e väl bara lite smått å gott kvar...min e väl rätt klar...ska ta en vända i kista å kika runt lite bara. Jockes saknar väl lite leksaker å sånt...
Å Patricks har jag varit duktig å uppdaterat...hoppas mina förslag duger...men han får kolla igenom först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback